2019-04-29 15:02:45

ŠKOLSKA EKSKURZIJA (BRNO, ČEŠKA REPUBLIKA)

1. dan (25. travnja)
Ujutro u 6:30 sati krenuli smo  iz Belog Manastira. Nakon 3 sata vožnje stigli smo u  Budimpeštu, obišli Citadelu, Budim i spustili se u Pešti gdje smo ručali u Vaci utca. U 20 sati stigli smo u Brno i smjestili se u izvrsnom hostelu Jakob u centru grada. Večerali smo preko puta hostela u pivnici Pegas.

2. dan (26. travnja)
Nakon doručka krenuli smo u obilazak Brna. Obišli smo gradske znamenitosti, posjetili dvorac Špelberk i kriptu kapucinskog samostana u kojoj je pokopan barun Franjo Trenk. Poslije obilaska učenici su večerali i imali slobodan izlazak u grad.

3. dan (27. travnja)
Nakon doručka, odjavili smo se iz hostela i otišli u mjesto Slavkov i posjetili povijesni muzej posvećen bitki kod Austelitza. Zatim smo otišli do spomenika miru gdje se odvijala bitka, te se uz njega fotografirali. Nakon Austerlitza posjetili smo dvorac Lednice pod zaštitom UNESCO-a i obišli cijeli kompleks. Učenici su se popeli na vrh minareta visokog 62 m, koji broji ukupno 320 stepenica. Potom smo se uputili u Bratislavu gdje smo imali kasni ručak. U Beli Manastir vratili smo se u nedjelju, 28. travnja u 1 sat poslije ponoći.

voditelj ekskurzije
                                                                  prof. Vjekoslav Sučić

Fotografije s ekskurzije možete pogledati u albumu: http://gimnazija-beli-manastir.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=151